24.6.12

framtidsdrömmar.

"the strength in you is your endurance. The intelligence in you is your vastness"
bild ://* sussisvärld.

När jag satt i hemmets soffa med en kopp Yogite i handen så började jag fundera vad jag vill med mitt liv och vad jag egentligen drömmer om. Dem två första sakerna som dök upp i mitt huvud var Forever Living Products och Yoga. Jag vill hålla på med min fantastiska Aloe Vera försäljning och bygga ett fantastiskt team av lyckliga människor som växer och inspirerar. Men jag vill också bli Yoga instruktör, leva genom yogan, vara Yogan, andas Yogan. Vara Yogateacher och inspirera folk till att ta in Yogan som en del av deras liv. Men jag drömmer också om att kunna köpa en stor våning på Östermalm med högt i tak, gamla golv, öppenspis, stora pampiga rum. Inte för att vara något jag inte är utan just för att jag trivs i sådana miljöer och jag trivs i det området. Men jag drömmer ju också om familj och barn. Massa kärlek och harmoni. Jag har stora ambitioner och mål med livet, jag tackar mig själv every single day att jag har det. För med dessa Ambitioner kommer jag att kunna ta mig exakt så långt jag vill! Jag tackar ödmjukt varje dag för allt fint jag har i livet, och genom att göra det kommer jag att bibehålla ödmjukhet, tacksamhet, kärlek och harmoni i mitt liv. och det är exakt det jag vill.



.Namaste.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar