25.6.12

Vardagsrums bord.

Bilder från ://: blackballoon.

Jag älskar att Tine K är så miljömedveten med sina detaljer i inredningen. Som detta vardagsrums bordet. Är det inte helt fantastiskt? så snyggt. ett sådant vill jag ha i min kommande lägenhet på Nybrogatan. Inför hösten kommer jag verkligen kunna burra in i mig med flertal koppar te, massa bra böcker efter att strosat i höstluften på Östermalmstorg, med rosiga kinder och händer fulla av matkassar från Östermalmssaluhall och NK! Oh jag kommer njuta av varje sekund med min alldeles egna lägenhet. TÄNK, JAG ska flytta till mitt alldeles egna. Mitt egna som jag ska möblera precis som jag vill ha det. Köpa min egna mat från ICA nere på NK. Jag kommer växa som människa och jag kommer också växa i mitt jobb som team-ledare och återförsäljare för jag kommer ha all frihet att ha event, möten, mys och visningar hemma hos mig. Detta kommer bli underbart. Tack för denna chansen. 


Ett sådant här träd vill jag också ha, utanför sovrumsöppningen, men där ett stort lavendelträd som hjälper mig till djupsömn och meditation. Ett  stort Olivträd i Köket för att symbolisera passion för mat och hälsa, men också för kärleken att bjuda hem goda vänner på olika mysstunder. Ett sådant träd på bilden för att hälsa gästerna välkomna till en oas fullt av grönt och skönt, men också en symbol för att visa den fantastiska luft mina gäster ger mig. 

Jag är så enormt tacksam för allt livet ger mig. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar