2.7.12

Att känna en sak nu och veta en annan om sen.


                                                                     Det blev lite depp, 
men när det gäller kärlek 
har jag många svagheter, 
många svaga punkter. 
Men jag jobbar på det. 
Det är svårt att inte ge allt 
när man tror att det är rätt. 
När man vill fast än 
att det egentligen är ett substitut för något annat. 
Men en dag kommer jag hitta kärleken 
det kommer jag. 


För kärlek är vackert, 
jag vet det. 
Jag känner i kroppen att en dag kommer det till mig, 
för jag är en så otroligt godhjärtad 
människa med mycket kärlek att ge. 
Och den som kommer få 
all mina kärlek kommer att känna att den 
är äkta och genuint! 


och jag vet också att 
jag kommer få det tillbaka.
För allt du gör kommer 
en gång åter till dig. 
.Det kallas Karma. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar