17.7.12

Zetas handelsträdgård.


Idag har vi myst runt på Zetas handelsträdgård.
Jag gick runt och botaniserade bland allt vackert.
kände hur harmonin och värmen spreds i min kropp.
Blev kär i växt efter växt. Kruka efter kruka. 
Maffiga men också enkla lite tanigare.
Det är kontrasten som är det vackra, det som skapar dynamik.


Myrtelträd i pampiga krukor. Och tänk att jag äger en av dessa krukor.
jag älskar småträd av olika slag. Jag drömde om hur jag vill
inreda min lägenhet med växter, skapa en frisk luft.
Hur jag vill skapa kontraster mellan gröna växter, svart, rustikt och 
trä. Fånga det fina men också det harmoniska.


Jag längtar så att jag låtar nästan hela dagar gå 
till att drömma om min lägenhet, men snart är det bara 
1 månad kvar. och 1 månad går snabbt.
Denna flytten kommer enbart göra mig gott.
Jag komma kunna växa som människa, leva det livet
jag vill. Jag kommer att må otroligt bra och bli otroligt
harmoniskt. Kunna ägna mycket tid till Yogan.
Ägna tid till mig och det jag tror på.

Jag längtar - men så länga får jag drömma
och låta harmonin inta sig i min kropp
så att den är fulländad när jag sätter nyckeln i låset -
i låset till min EGNA lägenhet.

.NamaSte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar