8.8.12

värmens lykta.


Att känna i hela kroppen att
man klarar och precis har klarat något 
man aldrig trodde man skulle klara - 
att känna det, är helt fantastiskt. 
Att avsluta det i total harmoni,
i totalt ljus och värma gör det
hela ännu vackrare. 

Jag är så tacksam att jag pressar
mig själv till saker jag inte trodde
jag kunde nå, att jag pressar mig
själv för att visa motsatsen och sedan
bli otroligt stolt över mig själv,
känna hur jag blir ett med min själ,
hur harmonin bäddar mjukt in min kropp
i värme och kärlek, hur jag bara går runt
på nedre botten och finner allt
jag gör, allt jag tar i meditativt.

,Tack för det. 

Just nu mår jag väldigt bra,
jag känner mig lugn i hela själen,
jag känner mig otroligt harmonisk,
jag känner mig tacksam,
jag känner mig glad in för framtiden,
jag känner mig också trygg med den.
för om 2,5 veckor flyttar jag.
Då börjar ett nytt kapitel,
mitt egna, som jag skapar 
helt själv, när jag ska stå på
två egna ben, det känns vackert och kul.

.NamaSte.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar