30.6.12

den bästa starten för min hud.


Jag börjar dagen med att ge min hud det bästa och självklart från forever.
Jag börjar med att tvätta mitt ansikte med Aloe Liquid Soap, som har samma PH värde som huden själv, så den torkar inte ut utan återfuktar och rengör skonsamt, den lämnar en fräsch känsla i ansiktet och den doftar så otroligt otroligt gott. Sedan så lägger jag på Aloe Nourishing Serum, som är min älskling. Jag blir verkligen silkeslen och den doftar milt av citrus. Jag använder även detta serum till min toppar. Man blir verkligen otroligt förälskad i detta serum, och man är tacksam och lycklig varje dag man får smörja in sin hud med denna fantastiska produkt. Avslutningsvis så smörjer jag in mig med Aloe Deep Moisturizing cream som doftar macademien nötter, och är otroligt återfuktande och skön. När jag har använt alla dessa produkter så är min hud verkligen rengjord, återfuktad och silkeslen. Detta är verkligen en rutin som jag älskar, den tillsammans med mitt glas Aloe Vera på morgonen så mår jag och min kropp toppen. Dessutom en gång i veckan blir det en fantastisk storgenomgång av ansiktet med mask och peeling, men det är ett helt eget inlägg, ett inlägg fullt av kärlek och omsorg. All kärlek till er. Och vet ni? dessa ekologiska Aloe Vera produkter går att handla utav mig. Harmoni till er!

.NamaSte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar