30.6.12

Lördagsmorgon med harmoni


Denna morgon känner jag mig så otroligt harmonisk och tillfreds. Jag vaknade skönt utvilad och lycklig. Jag gick ner för trappan och log, gjorde mig en underbar frukost men ett stort glas Aloe Vera, och då vet jag att jag fått i mig 75 av 91 vitaminer, mineraler och antioxidanter och den är så fantastisk god och fräsch, jag dricker den som är smaksatt med tranbär och äpple (aloe berry nectar) för mina njurars och lungors skull. Jag är så otroligt glad och tacksam för att jag tog den fantastiska gåva Forever la i min händer och förvaltar den på bästa sätt. Till detta fantastiska glas Aloe Vera blev det kokt ägg, rågbröd med färsk sallad, Emil skinka, och god Avokado (så att jag får i mig nyttiga fetter), en .::greengate::. kopp med färska svenska jordgubbar och lite turkisk Yoghurt toppad med lite kokos socker.

Detta blev den bästa start på dagen jag kunnat önska mig, idag ska leverera Sonya serum och balancing cream till vackra faster, jag ska rensa rum och skapa harmoni och jag ska njuta av min fantastiska lediga Lördag. All kärlek till er fina människor.

.NamaSte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar