10.7.12

En sväng till Saltå.


Idag när jag körde jag av vid Järna.
Jag tog en sväng till Saltå.
Jag promenerade runt bland alla 
fantastiska produkter och blev så
stolt över mig själv att jag tror på
ekologi och en miljömärkta varor.
Jag köpte med mig ett ljuvligt bröd och
dessa fantastiska produkter, allt
fint packat i en saltå påse.


En fantastisk Balsamico från ljuva Italien.
(Som jag längtar att göra
dressing med min peach Aloe Vera)
Solroskärnor till morgonen.
sesamkakor som snacks. 
Fiber havre gryn.
Och en ny favorit som 
kommer få ett helt eget
inlägg. 

.NamaSte.


2 kommentarer:

  1. Så härligt! Jag är verkligen förtjust i Saltå Kvarn, både för att de har fantastiska produkter och för det engagemang i miljö och hållbarhet företaget står för! Det ser ut som du fick med dig en hel del gott hem, mmmm!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Kära Maria, tack för din komentar. Det gjorde mig så oerhört glad!

    Namaste,

    SvaraRadera