10.7.12

.hemmaplan full av kärlek.


Nu är jag äntligen på hemmaplan.
Min veckas semester har varit fantastiskt.
Harmonin har infunnit sig, 3 nya skira 
klänningen till hösten
och sista delen av sommaren rikare.
Ett korshalsband som symboliserar
min tro, min tro på livet och dess magi. 
Jag Yogade längst ut vid bryggan,
försvann in i mig själv 
och kom i total harmoni med
sjön och omgivningen. 


Jag har pratat med madonnor på olika
ställen i Smålandet. Jag har suttit
bredvid dem och tankepratat.
Det där med tankeprata,
det är så otroligt fint, så
otroligt vackert. Det är en form
att kommunicera med den totala
tystnaden, lyssna och faktiskt få
de mest bästa och sanna svaren
- från mig själv, men också från
TYSTNADEN. 


Jag har känt på vackra plagg inför hösten,
drömt och tänkt hur jag ska strosa
i stans saluhallar. 
Känna kärlek i höstluften.
Även om det är känslan i själen
som avgör så påverkar kläder
just sinnesstämningen och känslan.


Jag har solat nosen och känt 
solen sprida sig i kropp och själ,
känt hur den värmt upp mig
och skapat den där harmonin och kärleken
som jag just ville uppnå
- absolut total harmoni och sinnes ro!

.NamaSte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar